SEO aktivnosti, ki se jih splača izvajati, namesto offsite SEO optimizacije, je precej. Spodaj so opisane tiste, ki se jih splača prioritetno izvajati namesto gradnje backlinkov.
Pisanje novih spletnih vsebin
Namesto, da gradite povratne povezave, lahko (isti čas in energijo) namenite pisanju novih spletnih vsebin, na blogu vaše internetne strani.
Google ne ločuje offsite in onsite SEO člankov in vsebin, pisanih za potrebe čimvišjega rangiranja money site strani, na prva mesta na Googlu, ampak ga predvsem zanima uporabna in koristna vsebina. Ne glede na to, kje je ta objavljena.
Če pri pisanju novih spletnih vsebin upoštevate SEO pravila in pa tudi to, da jih pišete na podlagi predhodno raziskanih ključnih besed, s tem prispevate k rasti obiskovalcev na vaše spletne strani, kljub temu, da ne vplivate direktno na dvigovanje vaših internetnih strani (za najtežje ključne besede) na Googlu.
S pisanjem novih vsebin, SEO optimiziranih za long taile, dosegate več marketinško prodajnih ciljev hkrati: lovite tiste uporabnike Googla, ki iščejo bolj natančne informacije, lovite tiste uporabnike Googla, ki vaše spletne strani na Googlu še niso opazili in, posredno dvigujete na Googlu tudi vsebine, optimizirane za težke ključne besede (z internimi linki).
Izboljševanje obstoječih spletnih vsebin
Druga aktivnost, ki jo izvajajte namesto, da gradite backlinke in offpage SEO je izboljševanje obstoječih vsebin. Izboljšanje SEO naslovov, izboljšanje meta opisov, izboljševanje vsebine (bolj natančno lovljenje iskalnega namena), več kakovostne in jedrnate vsebine, bolj natančno interno linkanje na url naslove, ki so vaši serp cilji, so vse taktike, ki jih ogromno SEO-tov in vsebinskih ustvarjalcev opušča, samo zato, ker ves čas “hitijo” proti novim vsebinam in k offsite SEO optimizaciji.
Izboljševanja obstoječih vsebin se lotite pri t.i. low hanging fruits – to je pri spletnih vsebinah, s katerimi že rangirate na drugi ali tretji strani Googla, ne upoštevajo pa vseh aktualnih SEO pravil in smernic.
Ne pozabit, da k izboljševanju vsebin sodijo tudi, na videz nekatere “čudne” aktivnosti, ki jih marsikdo rad spregleda (npr. odstranjevanje vsebine (balasta, t.i. seo filler vsebine, ki ne dodaja vrednost), spreminjanje vrstnega reda poglavij, bogatenje vsebine z več reach media formati (vpenjanje videov, več slik, tabele z grafi, infografike, itd…)
NAMIG: Če ste lastnik spletne trgovine, je ena izmed razmeroma elegantnih in zelo preprostih metod, da izboljšate obstoječe vsebine (url naslove) tudi ta, da preprosto “police s produkti” dopolnite z novimi izdelki in bolj atraktivnimi cenami (npr. prodajnimi akcijami). Poglejte kako je lepo dopolnjena ponudba spletne trgovine Pohištvo123.si, kjer so predstavljene omare za čevlje.
Izboljševanje CTR-ja
Tretja aktivnost, ki jo izvajajte namesto offsite SEO je izboljševanje CTR-ja na posameznih url-jih. Bolj kot se trudite izboljšati CTR, bolj boste marketinško privlačni, več bo klikov, posledično pa najbrž tudi več klikov iz notranjosti vsebin na katere uporabniki Googla, pristanejo.
Izboljšujte SEO naslov, naredite si evidenco obstoječega SEO naslova. V novem primerjalno istem obdobju, zabeležite naslov in izmerite ali je CTR višji. Nato izberite novo primerjalno obdobje in poskusite izboljšati vaš prejšnji najboljši rezultat in tako naprej. Stopnja CTR ni nikoli tako dobra, da ne bi mogla biti še boljša.
Isti pristop uporabite tudi pri izboljševanju meta opisa in pa tudi glavnega naslova vsebine (saj ni vseeno, če obiskovalci samo kliknejo na vsebino, potem pa jo zapustijo) in ostalih naslovov poglavij znotraj vsebine. Naslove poglavij opremite s privlačnimi vprašanji, ki vabijo k nadaljnjemu branju, celotno besedilo v poglavju pa napišite kot “teaser” oz. nagovor, ki vabi, da bralec klikne na povezavo znotraj poglavja. Ta povezava naj vodi do vaših serp ciljev.
Primer kako konkretno izboljšuje CTR spletna stran ebonitete.si
Poglejte sliko:
Vaš prikaz naslova spletne strani in prikaz meta opisa lahko, od ostalih prikazov, na prvi strani Googla, izstopata tudi tako, da uporabite emoji znake. Še posebej, če konkurenčni prikazi, na Googlovi strani, ne prikazujejo emojijev, bo vaš prikaz spletne strani, na tak način, zagotovo izstopal.
Dodatne informacije
– Kaj vse se lahko naučite o spletni prodaji iz online tečajev digitalnega marketinga
– Ostali članki in nasveti na temo digitalnega marketinga in SEO optimizacije
Če vas še bolj konkretno zanima kaj vse je mogoče izboljšati na spletni strani, zato, da bo ta v Googlu, uvrščena še višje, pokukajte k idejam k tistim spletnim stranem in trgovinam, ki so na Googlu, že trenutno, uvrščene najvišje. Med njih sodi tudi trgovina Euroton. Na povezavi poglejte kaj vse je mogoče še izboljšati v vaših trgovinah (kontaktni obrazec, ponudba, filtri pri ponudbah, reklamne pasice,..)