Email marketing lahko vašemu poslu pomaga na več načinov…. Spodaj so podrobneje opisani posamezni načini kako.
Kazalo vsebine
Email marketing prispeva k ozaveščanju blagovne znamke
Podjetje, ki si želi novih kupcev in, ki še nima prepoznavne blagovne znamke, lahko s pomočjo email marketinga, priteguje tiste obiskovalce svojih internetnih strani, ki so spletno stran, obiskali šele prvič, nato pa jo zapustili.
V kolikor uspe internetna stran (zaradi svojih koristnih vsebin) pritegniti prve obiskovalce spletnih strani, da oddajo svoj elektronski naslov (npr. zaradi dolvleke uporabnih navodil, vodnika, brezplačnih nasvetov, itd…), lahko preko email marketinga, te “enkratne” obiskovalce spletne strani, s pomočjo email marketinga, ozavešča o obstoju podjetja, katerega spletno stran, so prejemniki e novic, v preteklosti obiskali.
Ta proces se imenuje “lead nurturing” in predstavlja izraz za negovanje strank. Z namenom, da vas obiskovalci vaših internetnih strani, ne pozabijo. Kar se v poplavi nenehnega “bombardiranja” objav in reklam vseh drugih (tudi vaših konkurentov), lahko zgodi zelo hitro.
Email marketing lahko prispeva k izboljšanju prodaje
Email marketing, izvajan pravilno, lahko pospešuje prodajo. Kako? Tako, da pošiljatelji/podjetja v njih občasno in ob sicer rednem spominjanju prejemnikov emailov podjetja z uporabnimi vsebinami, pošljejo informacijo o prodajni akciji posameznega artikla ali kar celotnega segmenta artiklov.
Email marketing je lahko izjemno učinkovito spletno prodajno orodje, a ga je treba uporabljati na premišljen način. Email marketing zagotovo ne deluje, v kolikor vaša e sporočila, izkoriščate zato, da v njih nenehno ponujate svoje artikle in storitve. V tem primeru pogosto dosegate celo nasproten učinek, to je več odjavljenih od prejemanja vaših novic, kot več na novo prijavljenih, v nekem obdobju.
Email marketing lahko avtomatizira vašo prodajo
Email marketing avtomatizacija je proces s pomočjo katerega vnaprej zastavite celoten prodajni proces preko spleta. Osnova učinkovitega procesa avtomatizacije email marketinga je učinkovito izdelan lead magnet, kateremu sledijo avtomatizirana naslednja elektronska sporočila (v ustreznem časovnem obdobju in v odvisnosti od faze nakupa, v kateri se prejemnik avtomatiziranega sporočila, nahaja).
Primer enostavnega email marketing avtomatiziranega prodajnega procesa, ki omogoča prodajo dodatnih produktov (upsell) in tudi prodajo znižanih produktov oz. storitev (downsell), prikazuje spodnja shema (vir slike 1)

Z email marketingom lahko zgradite svoj posel neodvisen od plačljivega spletnega oglaševanja
V kolikor vzpostavite učinkovit vsebinski nastop, preko katerega konstantno narašča vaša baza naročnikov na prejemanje vaših e novic, se lahko na neki točki, poslovite od plačljivega spletnega oglaševanja vašega podjetja oz. vaše internetne strani.
Z učinkovito zasnovanimi in pozicioniranimi lead magneti, postavljenimi ob ustrezne spletne vsebine, na vaši internetni strani, lahko poskrbite zato, da vaša baza naročnikov na e novice konstantno narašča. V kolikor pa za posamezno spletno vsebino ugotovite, da rezultira celo nadpovprečno dobro v smislu pridobivanja novih e naslovov, pa lahko takšno vsebino tudi oglašujete na družabnih omrežjih. S čimer bo naraščanje baze prejemnikov vaših sporočil, še hitrejše.
Večja kot je vaša baza prejemnikov e sporočil, bolj neodvisni od plačljivih spletnih kampanj (npr. Google Ads oglaševanje, Facebook oglaševanje, itd…), postajate
Z email marketingom lahko izboljšate učinkovitost vaših marketinških aktivnosti (ker omogoča segmentirano pošiljanje e novic)
Email marketing vam omogoča, da natančno nagovarjate tiste dele svoje publike, ki se zanima za točno določen del vaših vsebin (storitev oz. produktov).
V kolikor zasnujete internetno stran tako, da se različni lead magneti prikazujejo ob npr. različnih kategorijah blog zapisov, lahko na ta način, posredovanim elektronskim naslovom, ki jih imate ločene po segmentih, pošiljate različne (njim bolj ljube) spletne vsebine.
Če npr. na vašem blogu pišete o spletnem marketingu, znotraj katerega pa delite posebej nasvete za vsebinski marketing, spletno optimizacijo, digitalni marketing, itd.., potem postavite ob bok vašim kategorijam nasvetov drugačne, bolj natančno ciljane lead magnete, ki nagovarjajo točno določen segment. S tem nastaja vaša baza prejemnikov e sporočil, natančnejša, posledično pa lahko posamezen segment natančneje z email marketingom, nagovarjate.
Dodatne informacije:
- ostale nasvete za digitalni marketing najdete na povezavi Digitalni marketign Karabin.si
Viri
1 – Global Funnel Mapping Tool Market 2021 Research Covers Major Players as Funnelytics, Google, MindMeister, Funnel Flows