Blagovna znamka – proizvajalec nahrbtnikov Gregory sega v davno leto 1977. Wayne Gregory je pri svojih 14 letih oblikoval svoj prvi nahrbtnik za skavtski projekt. Wayne ni hotel samo graditi in prodajati nahrbtnikov, temveč je hotel izboljšati izkušnje uporabnikov in udobje nahrbtnikov. Leta je porabil za oblikovanje in preoblikovanje izdelkov.
S svojimi strankami se je pogovarjal o tehniki, pridobival njihove povratne informacije in jih uporabljal za izgradnjo Gregorjeve dediščine. Hotel je iz prve roke vedeti, kaj deluje in kaj ne. Wayne je kmalu spoznal, da je nahrbtnik zelo privlačna tržna priložnost zato je v svojih nahrbtnikih prvič uvedel številne novosti, ki jih imamo danes za samoumevne.

Gregory je bilo prvo podjetje, ki je svoje nahrbtnike izdelalo v različnih okvirjih, velikostih pasov in naramnic. In kar je najpomembneje, prvi (in edini) proizvajalec nahrbtnikov, ki je razvil sistem pasu, ki se prilagodi različnim kotom kolkov, kar samodejno izboljša prenos obremenitve.

Gregory je razvil tudi številne druge inovacije, ki so mu dajale konkurenčno prednost in ga naredile priljubljenega med uporabniki. Tako so nahrbtniki izstopali in se povzdignili nad druge znamke nahrbtnikov.

Nahrbtnike Gregory odlikujejo inovativni dizajn, ergonomsko prileganje in obsedenost s kakovostjo, ki so jo ponosno ohranili vse do danes.

Filter